sobota, 31 sierpnia 2013

targi Moje Dziecko

Dziś zaczęły się targi Moje Dziecko na warszawskim Torwarze. Wystawców sporo, ale jeszcze więcej zainteresowanych kupnem, chęcią rozeznania się w branży dzieciowej i róznymi próbkami.:)) A mówią,ze jest kryzys.. :))
Można na tagach dowiedzieć się jaki żel połozniczy jest idealny przed porodem, jak karmić dziecko ( po raz pierwszy wystawiał się szpital św. Zofii, który miał całkiem sporo swoje stanowisko), jak je przewijać, na czym przewijać (tu firm, które proponują kocyki jest co niemiara: spersonalizowane, mięciutkie, wielokolorowe, drogie, raczej tanich brak;) )
Można także zobaczyć także designerskie wózki, które bardziej służą wyglądowi niż praktyce; super kredki, edukacyjne gry dla dzieci w róznym wieku, eksperymenty na miarę dzieci, które nie są dla nich szkodliwe. Były też książeczki (rózne wydawnictwa, m.in. to, które wydało Mądrość z Natury), pudełka, pudełeczka, spódniczki, ubranka jesienne, nosidełka, ubiory dla mam karmiących (to mnie naprawdę zaciekawiło, ale jakośc krojów była ... takie sobie-cena od 109 do 140zł).
Można powiedzieć,że było tam mydło i powidło, ale jak ktoś wiedział, czego szuka pewnie to znalazł. Ja znalazłam dla siebie zajęcia z jogi u znajomej Ingi ze szpitala św. Zofii, zrelaksowałam się, choć było głośno i nawet jakoś bardzo nie  zmierził mnie fakt, że wszyscy ludzie mają gdzieś, że jesteś w zaawansowanej ciąży, jak jest kolejka to stój jak reszta, bo przecież "ciąża to nie choroba"!. No cóż, sami wychowujemy to społeczeństwo.....
Wróciłam trochę zmęczona, ale za to z zapasem gazet do przejrzenia...


i kilkoma próbkami do przetestowania..

Ponizej zamieszczam zdjęcia z tej imprezy:) Bawcie się dobrze:)
puzzle cena ok. 130zł

połączenie skarpetki z butem- naprawdę ciekawy pomysł, cena na targach 75zł



na miejscu można było przetestować fotografa od dzieci


zabawy edukacyjne
malowanie buziek zawsze się sprawdza:)




design jak się patrzy:)



                                                   
                                                     pieluszki wielokrotnego uzycia

wózek ze skórzaną tapicerką, cuuudo:)

wózek dla dzieci :)



gry dla starszych dzieci i tatusiów:)


fitness dla kobiet w ciąży

cudne spódniczki

Jutro tez mozna iść. Cena biletu: 10zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz