poniedziałek, 27 maja 2013

jakże miłe czytanie

Książki czytam od dziecka.Uwielbiam je i gdybym mogła pracować czytając książki to chętnie bym to robiła:))) Póki co robię to spontanicznie, ukradkiem, leniwie i w różnych fotelowych pozycjach, i niestety, dla samej frajdy czytania za którą sama płacę. Jednak to nie szkodzi.:)

Dziś wpadał mi w końcu w ręce książka, o której wiele słyszałam, czytałam.... na stacjach metra, polecali znajomi znajomym. I jak już do niej zajrzałam nie dziwię się temu zachwytowi:) Jest ona wyposażona  w piękną treść w oprawie głosowej takich turów jak : Piotr Adamczyk, Krystyna Czubówna, Cezary Pazura, Maciej Stuhr, Robert Janowski( ten śpiewa kołysankę), Karolina Gruszka. Książka nosi tytuł Mądrość z natury. Autorem jest Michał Zawadka, którego do tej pory uważałam jedynie za tancerza (występował w spektaklach takich jak: Opentaniec, Wozzeck, Metro, Miss Sajgon, itp. ), a tu okazuje się, że to człowiek orkiestra. I takim ludziom i takim przedsięwzięciom trza przyklasnąć, więc to robię własnie w tym moim małym blogowym zakątku.:))

A jakby ktoś chciał nabyć drogą kupna, bo mam kilka sztuk u siebie, to zapraszam. Cena:38zł. Piszcie, czytajcie i się zachwycajcie:)))



PS. Będę też je miała na Pchlim Targu na Pradze Południe:) Przypominam, widzimy się 1 czerwca:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz