Czy dziś już nikt nie chce zadać sobie tyle trudu by wspólnie z dzieciakami pośpiewać w aucie piosenki? Pozgadywać jaki kolor będzie miało następne auto? Ile aut zmieści się w kilometrze? Co będzie pierwsze na drodze zając czy sarna? etc.
Z badań wynika ze reklamy częściej są oglądane przez dzieciaki. Dorośli często selektywniej do tego podchodzą ale dzieci wierzą w ten wyimaginowany świat który jest stwarzany na potrzebę wielkich koncernów. I uważająze właśnie tak ma być jak w reklamie. Nie dajmy się zwariować kochani.
Ja wam życzę miłego dnia i pędzę na plażę w Gdyni gdzie akurat przez moment się znajduję. Potem rejs promem z racji Dnia Taty w ramach akcji "etattat lubię to". Relację video będzie można zobaczyć za jakiś czas na happytv.pl (ja wam potem to przelinkuję tutaj:)) a fotorelację od razu jak wrócę z wszelkich wojaży wstawię na bloga. Póki co nie wzięłam ze sobą kabla do aparatu:(((
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz