sobota, 28 grudnia 2013

Mama czyli Ja- nowy program dla mam, i nie tylko ;)

"Mama czyli Ja" to program głownie dla mam, ale zapraszam do oglądania takze ojców :) Program można oglądać na stronie www.pasjatv.pl. Ten program to moje małe medialne dziecko, które powstaje póki co powoli bo własnymi siłami  we dwoje. Ci co nam pomogli przy jego tworzeniu nie wzięli za cały odcinek pilotażowy ani złotóweczki. Szukamy sponsora na ten program , bo wiemy jak sie robi telewizję. Jeżeli znasz kogos kto może nam pomóc, to pisz do mnie. A jezeli chcesz zobaczyc co popełniliśmy zapraszam do ogladania i komentowania poniżej :)))

  o jedzeniu wegetariańskim, wegańskim , etc.
http://www.youtube.com/watch?v=JmR_xZy-xSc

jezeli podoba się wam to, co robimy z pasjatv.pl to zapraszam do subskrybcji naszego kanału na youtubie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz