środa, 30 października 2013

becikowe 2013

To jest skandal!!! Żeby dostac becikowe w naszym kraju trzeba przedstawic tyle papierów,z eszkoda gadać, conajmniej jakbym miała ubiegać się o pozyczkę w wysokości 50 tysięcy złotych.
A oto co trzeba przedstawić żeby otrzymac 1000 zł, które jeszcze cztery lata temu jak rodziłam syna nalezało się każdemu:

-zaświadczenie z urzedu skarbowego za rok 2012 o dochodzie moim i ojca dziecka,
-zaświadczenie z ZUS o składkach zdrowotnych za rok 2012 moje i ojca dziecka,
-PIT 11 za rok 2012 mój i ojca dzecka
-trzeba wiedziec ile było umów o dzieło i umów zlecenie za cały poprzedni rok,
-zaswiadczenie z urzędu pracy,ze jestem zarejestrowana jako bezrobotna
-jak wygląda sytuacja finansowa ojca obecnie
-akt urodzenia córki z peselem, akt urodzenia mojego syna/ew. jego dowód osobisty
-dowoy osobiste obojga rodziców
-poswiadczenie o zameldowaniu ojca i swistek czy nie pobrał becikowego gdzieś indziej
-wpis do ewidencji gospodarczej ojca dziecka i kiedy ja zawiesił
-wyrok sądu dotyczący wysokości alimentów na syna
-nr konta

A gdybym chciała dostać coś jako samotna matka to dochód na jedno dziecko nie mógłby przekroczyć 539 złotych i dostałabym dodatek , uwaga uwaga w wysokości 77złotych!!!!

Żyjemy w dziwnym kraju.... :(

1 komentarz:

  1. Znam to niestety z doświadzczenia. Własnie jestem w fazie zbierania sterty dokumentow bo wymagaja ode mnie to co od Ciebie i jeszcze wiecej. Dokumenty i zaswiadczenia z kosmosu chyba.. Robia wszystko zeby zniechecic i utrudnic nam dostanie pieniedzy ktore nam sie naleza i za ktore obecna wladza zbiera laury.., Skandal!

    OdpowiedzUsuń